2011年9月8日星期四

開張啦!!!

一拖再拖,《Kennis homelife 詩生活》終於開張啦!
每日生活圍繞着家人的我卒之有個私人地盆與大家分享我的生活狀況,多謝大家久等!
基於我對網頁製作是有點遲鈍,所以雖然只改動原有的blog template,但也忙了好些日子。要多謝我的好友百忙中幫忙,改寫及刪除不必要的 hyperlinks,免得我繼續為可怕的 javascript 而頭痛和發惡夢。Thank you Annie, for fixing up the scripts, I wish you could read Chinese and hope the google translator can translate the content as close to original as possible.

因為都不是專業製作,所以所有相片插圖都出於我手或家中另兩位成員;希望那粗糙感反而帶給你一種家的感覺。也請多多包涵我只有小學程度的中文...哎喲, 我會當心錯別字喔!

2 留言:

Glad i could help out.
You've done a great job with the blog layout & photos.

since your blog is abt home life and design, i actually think it works well to source photos and pictures from the two boys, it's more real, adds to the overall feel/content and shows off the artistic talent in your family of 3 :)

i also give google 7.5/10 for the translation 8P ..now if it could only translate the 2 buttons in order to post this comment!

發佈留言

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More